Zaloguj
Zarejestruj
Zaloguj
 
Język Polski
Język Polski
English
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Recenzenci
Przesyłanie tekstów
Proces recenzji
Etyka publikacji
Polityka prywatności
Kontakt
Data publikacji :
2018-12-17
Tom 2 Nr 2 (2018)
red. Jeremy Dibble i Julian Horton British Musical Criticism and Intellectual Thought 1850–1950
Kamila Stępień-Kutera
DOI:
https://doi.org/10.56693/sc.89
Inne teksty tego samego autora
James Parakilas , Kamila Stępień-Kutera,
Chopinowska pedalizacja na fortepianach Chopina – i na naszych
,
Studia Chopinowskie: Tom 8 Nr 2 (2021)
Kamila Stępień-Kutera,
Muzyka zdefiniowana przez swą nieśmiertelność. Fabio Biondi o swojej pracy nad Halką Stanisława Moniuszki. Wywiad drogą korespondencyjną przeprowadziła Kamila Stępień-Kutera
,
Studia Chopinowskie: Tom 3 Nr 1 (2019)
Kevin Kenner, Kamila Stępień-Kutera,
Myśli o Paderewskim
,
Studia Chopinowskie: Tom 7 Nr 1 (2021)
Kamila Stępień-Kutera,
Damy i krytycy
,
Studia Chopinowskie: Tom 4 Nr 2 (2019)
Kamila Stępień-Kutera,
Music and Myth in Modern Literature Josh Torabi (Routledge)
,
Studia Chopinowskie: Tom 7 Nr 1 (2021)
Kamila Stępień-Kutera,
Beethoven and the Lyric Impulse. Essays on Beethoven Song Amanda Glauert (Routledge)
,
Studia Chopinowskie: Tom 6 Nr 2 (2020)
Kamila Stępień-Kutera,
forte-piano Ewa Pobłocka (słowo/obraz terytoria)
,
Studia Chopinowskie: Tom 8 Nr 2 (2021)
Kamila Stępień-Kutera,
The Edinburgh Companion to Literature and Music red. Delia da Sousa Correa (Edinburgh University Press)
,
Studia Chopinowskie: Tom 7 Nr 1 (2021)
Kamila Stępień-Kutera,
Stanisław Moniuszko i inni kompozytorzy wobec poezji Adama Mickiewicza. Studium komparatystyczne Małgorzata Sułek (Musica Iagellonica 2016)
,
Studia Chopinowskie: Tom 3 Nr 1 (2019)
Kamila Stępień-Kutera,
Adrian Daub, What the Ballad Knows. The Ballad Genre, Memory Culture, and German Nationalism
,
Studia Chopinowskie: Tom 11 Nr 1 (2023)
1
2
>
>>
Szczegóły
Statystyki
Autorzy
Pobierz pliki
PDF
Zasady cytowania
Stępień-Kutera, K. (2018). red. Jeremy Dibble i Julian Horton British Musical Criticism and Intellectual Thought 1850–1950.
Studia Chopinowskie
,
2
(2), 93–95. https://doi.org/10.56693/sc.89
Formaty cytowań
ACM
ACS
APA
ABNT
Chicago
Harvard
IEEE
MLA
Turabian
Vancouver
Pobierz cytowania
Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
BibTeX
Wskaźniki altmetryczne
PDF Download
Article views
Kamila Stępień-Kutera
Wydawca
Narodowy Instytut Fryderyka Chopina
ul. Tamka 43
00-355 Warszawa
tel.: (+48 22) 44 16 100
O platformie:
Copyright 2022 by
Narodowy Instytut Fryderyka Chopina
OJS Support and Customization by
LIBCOM
Platform & Workfow by
OJS/PKP